مسکن و سرمایه گذاری

امکان سنجی پروژه های تجاری ،اداری ،رفاهی و مسکونی

درخواست مشاوره

در صورتی که برایتان سوالی ایجاد شده میتوانید از طریق فرم زیر درخواست مشاوره رایگان دهید تا ما با شما تماس بگیریم.

    امکان سنجی چیست

    امکان سنجی یا مطالعات امکان سنجی، ارزیابی و تجزیه و تحلیل پتانسیل یک پروژه پیشنهادی است و بر اساس تحقیقات و مطالعاتی پایه ریزی شده‌ است که روند تصمیم‌گیری را پشتیبانی کند.

    اعضای تیم امکان سنجی

    دکتر بهروز ملکی

    دکتری اقتصاد از دانشگاه تربیت مدرس

    مهندس احمد هادیزاده

    مهندسی سیستم های اقتصادی

    دکتر سید امین زرگر مرادی

    کارشناس حوزه مسکن

    امکان سنجی پروژه های تجاری، اداری، رفاهی و مسکونی

    حجم انبوه ساختمان‌های تجاری، اداری و مسكونی لوكس و عدم تحقق سود مورد انتظار اين پروژه‌ها، لزوم توجه به ارزيابی تخصصی مالی اقتصادی را دوچندان کرده است. برای دستيابی به بالاترين بازده ممكن روی سرمايه‌گذاری ها، بايد آن دسته از طرح‌ها و پروژه‌هایی انتخاب و اجرا شوند كه توجيه مالی اقتصادی آنان به‌صورت واقع‌بینانه صورت پذيرد. تنها در چنین شرايطی است كه سهامداران می توانند اميدوار به تحقق سودهای پيش‌بينی شده خود شوند.

    متاسفانه بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها در طرح‌های ساختمانی(تجاری، اداری، مسكونی) از سود مورد انتظار برخوردار نمی‌شوند. براین اساس آشنایی کارشناسان و تصمیم‌گیران با تکنیک‌های ارزیابی و انتخاب پروژه‌ها امری ضروری است. موسسه بامداد اندیشه برای تشریح ابعاد پیدا و پنهان ارزیابی اقتصادی طرح‌های ساختمانی، یك دوره آموزشی تحت عنوان «امكان‌سنجی اقتصادی مالی پروژه‌های مسكونی، اداری و تجاری » برگزار خواهد کرد.

    در این دوره فشرده تلاش می‌شود تا با حل مثال‌هایی بر پایه نرم‌اكسل، شركت‌كننده به‌طور عملی این مفاهیم را فراگیرد. مباحث این دوره آموزشی توسط دکتر بهروز ملکی، دکتر سید امین زرگر مرادی و احمد هادی‌زاده، ارائه خواهد شد، شامل موارد ذیل است:

    مقدمات اقتصاد املاك و مستغلات، آشنایی با معیارهای ارزیابی طرح‌های سرمایه‌گذاری،خالص ارزش حال، نرخ بازده داخلی، تحلیل حساسیت و…، تشریح مفروضات شهرداری و حقوق مكتسبه سطح و سطوح پروژه‌ها بر اساس پهنه‌بندی طرح تفصیلی شهر تهران، مقایسه پروژه‌ها، اولویت‌بندی و سبد‌گردانی پروژه‌های ساختمانی، روش مدل‌سازی اقتصادی پروژه ساختمانی،مسائل مرتبط با كاربری پروژه‌ها و تعریف تناسب كاربری با موقعیت پروژه ساختمانی، مفروضات تورمی در مدل‌های اقتصادی پروژه ساختمانی ،سیاست بهینه انتخاب سرمایه‌گذار، مشاركت و برون‌سپاری در پروژه ساختمانی، مدل‌های بهره‌برداری پروژه ساختمانی، فنون افزایش بازدهی پروژه ساختمانی، ارتباط سبدگردانی با گزارشات مجمع، سود و زیان، گزارش افزایش سرمایه حسابرسی‌شده و…

    متقاضیان ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با ما تماس بگیرند.

    جملات کوتاه

    سخن افراد موفق سبب ارتقای انگیزه می شود

    هر زمان با تجارت موفقی برخورد کردید، بدانید روزی شخصی تصمیم شجاعانه ایی را گرفته است.

    پیتر دراکر - Peter Drucker

    سعی کنید چیزهایی که دوست دارید را بدست آورید. وگرنه ناچار خواهید بود چیزهایی که بدست آوردید را دوست داشته باشید.

    جرج برناردشاو - George Bernard Shaw

    تنها گنجی که ارزش جستجو کردن دارد، هدف است

    لویی پاستور - Louis Pasteur

    هم اکنون تماس بگیرید

    درصورت عضویت در موسسه از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

    • 02144027559

    عضویت در خبرنامه